سلام و درود خدمت همه ی خوانندگان عزیز و مهربانی که حتی توی این مدتی که نبودم وب رو رها نکردن و با نظرات پر مهرشون انرژی فوق العاده زیادی رو منتقل میکردن. واقعا سپاسگزارم... 
یکی از دوستان عزیز، متن آهنگ قلک رو میخواستن که در پست پایین قرار گرفت.
و جا داره تشکر کنم از یک دوست عزیز و مهربان بابت طراحی لوگوی وبلاگ، چون خودم فرصت این کار رو نداشتم و برای قدردانی از ایشون تنها کاری که میتونم انجام بدم اینه که آدرس وبشونو قرار بدم. بازدید از وبشون خالی از لطف نیست، سر بزنید. 
راستی توی مدتی که نبودم کانال تلگرام وب هم به کمک دوستان عزیز ایجاد شد، گرچه هنوز کامل نیست ولی سر بزنید، به ما ملحق بشید، کامل تر هم خواهد شد! 
آدرس کانال: ghazalshakerifan@
برای عضویت در کانال کلیک کنید!
منتظر حضور گرمتون هستیم.
یا حق
+ غزل بانو با آهنگ قلّک ما رو بسیار شگفت زده کردید. دوستون داریم خیلیییییییییییییی زیاد. 
وبلاگ طرفداران غزل شاکری...
ما را در سایت وبلاگ طرفداران غزل شاکری دنبال میکنید
برچسب: سلامی به بوی خوش آشنایی, نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: پنجشنبه 29 مهر 1395 ساعت: 10:32