گفت و گو با عزیزالله حمیدنژاد و بازیگر اصلی «بانوی عمارت»

خرید بک لینک

دوست ندارم از تلخی «بانوی عمارت» بگویم!

مریم مؤمن

عزیزالله حمیدنژاد که پیش از این بیشتر با پروژههای سینماییاش خصوصا فیلم «اشک سرما» شناحته میشد، این روزها کارگردانی سریالی را عهدهدار شده است که خوب دیده میشود. او در مقام کارگردان «بانوی عمارت» از شرایط سخت و فراز و نشیبهایی سخن میگوید که در طول ساخت این سریال با آن مواجه شده است و در عین حال چنین مطرح میکند: نمیخواهم وارد حاشیههای تولید این کار شوم؛ به جهت اینکه حاشیههای بسیار تلخی داشتهایم که دوست ندارم عنوان شود، اما به عنوان کارگردان وظیفه داشتم کار با کیفیت بسازم.

این شبها سریال «بانوی عمارت» از تلویزیون پخش میشود؛ سریالی که با به تصویر کشیدن رنگ، معماری و فرهنگ دوره قاجار و فضای آن مقطع تاریخی، شاید کمی بتواند عادت و ذائقهی مخاطب به سریالهای آپارتمانی را تغییر دهد.

بودجهای نداشتیم که از سوپراستارها استفاده کنیم!

حمیدنژاد در ساخت سریالش که موضوعات سیاسی در رنگ و لعاب آن مطرح بوده و نه محور، از بازیگران و نابازیگران جدیدی بهره برده است که اتفاقا برای مخاطب امروزی جذابیت دارند؛ بازیگرانی که برای روایت قصه کشته شدن ناصرالدین شاه و تلفیق آن با ماجرایی عاشقانه بین شاهزاده قاجاری و دختری از خانوادهای معمولی اما ثروتمند، مقابل دوربین رفتهاند.

در این مصاحبه که در محل دفتر عزیزالله حمیدنژاد ـ کارگردان بانوی عمارت ـ صورت گرفته است، این کارگردان به همراه بازیگر اصلی آن به پرسشهای ایسنا پاسخ دادند.

متن کامل این گفتوگو در ادامه مطلب

وبلاگ طرفداران غزل شاکری...

ما را در سایت وبلاگ طرفداران غزل شاکری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: جمعه 28 دی 1397 ساعت: 5:16

صفحه بندی